Autor Wiadomość
Poencedick88
PostWysłany: Wto 10:32, 06 Mar 2007    Temat postu:

Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1136568
Adpojo68
PostWysłany: Śro 4:39, 28 Lut 2007    Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1136568
Roni :)
PostWysłany: Wto 16:56, 31 Sty 2006    Temat postu:

diddy MOJ MISTRZU TEN PORADNIK JEST SUPER Very Happy
Diddy
PostWysłany: Nie 22:30, 29 Sty 2006    Temat postu: poradnik dla Archera


Pozwolicie moze, ze napisze swoj PORADNIK.

Pojęcia

DMG - damage - obrażenia
OTP - On target point - celność
Mob - Potworek
HP - ilość punktów życia
MP - ilość punktow many
Str - strengh - siła
Agi - agility - zręczność
Wis / mana - wisdom
Int - Intelignece
Hlt - Helth
Staggering Blow - SB
Heart Breaker - HB
BH - Behead


Wprowadzenie:

Dlaczego warto grać archerem ?

Archer to jedyna klasa w kalu, ktorej można bez problemu zrobić 50 lvl w 20 dni. Moze mi nie uwiezycie, ale statystycznie grajac 10-12 godzin dziennie jest to mozliwe i udowodnione . Jest doskonaly zarowno do gry solo jak i do gry w party.

Wady i Zalety:

Główna zaletą i zarówno wada archera jest jego psyhical dmg. Archer bez problemu może zadać bardzo duzy DMG potworkowi o 20 lvlow wyzej (Jesli trafi).
np. lucznik na 50 lvlu może zadać 1500 obrażeń potworkowi na 70 lvlu (np GS Killer - taki neibieski skorpion) uzywajac Stagering Blow. Calkiem niezle. Niestety, ma to swoje wady. Gdy tego samego skila uzyjemy na brazowym mobie (np Devil Trop of Desire) obrazenia tez beda wynosic rowniez 1500. Bicie potworkow fioletowych rozni sie tylko iloscia trafien (w przypadku duzej rozncy lvli wystepuje dropby ubytek na dmg)

Uniki. Nastepna zaleta archera. Dobrze rozwinieta potac, potrafi byc nietykalna w pierwszych fazach gry ( o rozwijaniu pozniej). Wraz ze wzrostem lvla przeciwnikow uniki sa oczywiscie coraz zadziej spotykane , a nawet niespotykane

Nastepna zaletą wynikająca z 2 poprzednich jest szybkość zabijania, a co za tym idzie zdobywania doświadczenia. Jak pisalem wczesniej, dla maniaka z dobrym sprzetem osiagniecie 50 lvlu to nie rpoblem. Pamietam sam robilem 43 lvl archera w 10 dni.

Koniec dobrego. Archr posiada też sporo wad. Jedna z nich jest brak szczescia. Czesto zdarza sie tak, ze zabijamy danego potworka bez problemu 3 strzalami i uzywamy 2 medycynki. Dzieje sie tak dlatego, ze wszystkie nasze strzaly trafaiaja w cel (czasami nawet powodujac krytyczne obrazenia) i na dodatek udaje nam sie uniknac 50% ciosow przeciwnika. Jednak czasem bywa tak, ze zamiat 3 strzal na zabicie musimy zurzyc 6 lub wiecej, a przeciwnik zadaje nam ciosy ze 100% celnoscia. Wtedy czesto lucznik niestety musi uznac wyzszosc przeciwnika i ukleknac przed nim


Nastepna wadą jest NUDA. Gra archerem do 57 lvlu polega na monotonnym uzywaniu sb/hb. Gra wyglada tak. Podejdz do moba sb / medycynka / sb/ medycynka / sb / medycynka / sb. I tak do usranej smierci.

Kolejna wada archera, jest podstawowy build up (czyli rozdzielenie skili i statow). Kazdy archer na serwerze ma takie same skile i takie same staty (albo w 80% zblizone) Dlatego 0 urozmaicenia
[Mag np ma do wyboru 4 drogi rozowju. Lod / Blyskawice / Ogien / Leczenie. Moze je mieszac ile wlezie i tworzyc najrozniejsze kombinacje, archer ma tylko 1 :<<<]

Ok dosyć tego. Czas przejść do konkretów

Jak grać ?

Twoim podstawowym celem na poczatku jest zdobycie jak najlepszego łuku. Najlepszym łukiem dla archera od 0 - 40 lvlu jest Red Tiger Bow. Jeśli nie masz znajomych ktorzy mogli by ci taki sprezentować, to sie nie zalamuj Kazdy luk bedzie dobry. Należy jednak pamietać, aby wiekszą część zysków przeznaczyć na zakup broni niż ubrania. Zaraz odpowiem daczego.

Statystki:

Punkty sa zamieniane na statysttyki w nastepujacy sposób:

Agility (główna cecha) - punkty potrzebne aby podniesc o 1
0-60 - 1pkt
60-90 - 2pkt
90-120 - 3pkt
120++ - 4 pkt

Strengh, Health, Wisdom, Inteligence
0-50 - 1pkt
50-70 - 2pkt
70-90 - 3pkt
90++ - 4pkt

4 Strengh = 1 OTP
3 Agility = 1 Eva Point

Obojetnie jakim archerem byś nie chcial zostać (o ile chodzi o normalna gre, a nie o zrobienie archera z 2.5 k many ) musisz sie stosować do podstawowego kanonu rozdawania statów. Pamietaj, ze rozmawiamy tutaj o statystykach golej postaci. Czyli takiej ktora nie ma na sobie zadych dodatkow w stylu pierscionkow, jaja, broni, ubrania. Rozpocznij wiec nastepujaco

1. Agility - 90 punktów

Musimy doprowadzić Agility do tego poziomu, aby osiagnąć maksymalne bonusy do obrażeń. Taki poziom pozwoli też nam unikac ciosów wroga i zabijać przeciwnijka 1 strzalem w początkowych fazach gry

2. Health - 50 punktow

Wymianie 3 punktow na 1 agility jest już mniej sensowne. Tym bardziej, ze nie mozemy wiecej podniesc naszej skutecznosci ataku. Inwestujemy wiec w Health. Pozwoli to nam przezyć wieksza ilość ciosów. Bijemy już także mocniejsze potowry.

3. Strengh - 50 punktow

Jak poprzednio. Bardziej oplacalne statnie sie teraz dodawanie do sily, niz wymienianie 2 punktow za 1. Podniesie sie dzieki temu nasza celność.

4. Wisdom - ??

Sprawa wisdom jest kwestia wyboru. Jesli czujesz ze brakuje ci many, to mozesz dodac sobie punkty. Jednak na poczatku i tak to niewiele da, bo 1 punkt wisdom to ok 5 punktow many. Osobiscie polecam używać trinket maga, niż dodawać jakiekolwiek punkty wi wisdom (narazie)

5. Inteligence - 0

Nie dodawać tutaj punktow pod grozba spalenia procesora.


Gdy dojdziesz już do tego etapu czeka cie dalsza wędrówka. Tutaj jednak drogi się rozchodzą. Możesz wybrać jedna z 3 dróg:

1. Agility archer

Na naszym serwerze to najmodniejszy typ archera. Takie gwiazdy jak Jessie, Rachel, czy Tsubasa posiadaja taki build up. Polega on na tym, ze wiekszosc punktow dodajemy do agility (ponad to co wczesniej opisalem), a tylko mala cześć do pozostalych statystyk (wedle uznania).
Plusy:wiekszy procent uników(Jednak sprawdza się to tylko przy potworkach zółtych. Przy fioletowych, duża ilość agi nie powoduje wcale dużego wzrostu uników)
Minusy: Mała ilość HP, mało OTP, mała ilość many, dużo punktow 3 za 1

2. Strengh archer

Kolejna dość czesto spotykana opcja. Polega ona na tym, aby podnieść siłe do 90 punktów.
Plusy: Zwiekszone OTP, Zwiekszony DMG
Minusy: Malo HP i MP. Duza strata punktów 3 za 1

3. Hybrid archer

Czyli archer z mieszanymi statystykami. Polega on na tym, aby rownomiernie rozłożyć puinkty na wszystkie statystyki (kolejność NIEprzypadkowa):
Health - 70
Strengh - 70
Wisdom - 50
Agility - 90 (ktore już mamy)

Plusy: Dobra celność, dużo hp, duzo mp. Dobre rozlowkowanie punktów (2 za 1)
Minusy: Mniejsza celność i DMG w porównaniu do Strengh archera
Mniejszy procent uników w porównaniu do Agility archera



4. Tank Archer / Pure Str archer etec..

Istnieja również inne typy rozwoju. Np podniesienie Hlt do 90 kosztem str i agi. lub też podniesienie maksymalnie strengh, pozostawiajac agi na poziomie z ktorgo zaczynalismy. Kto wie moze sam odkryjesz coś ciekawego


Ktrory zatem wybrać ? Osobiscie polecam opcje nr3. Sam uzywam i jestem zadowolony. Nie sugerujcie sie jednak mną. Sami zobaczcie ktora droga bedzie dla was najlepsza


Skille

Opis skili w miare dobry zrobił kolega tutaj:
http://s3.invisionfree.com/Zizu/index.php?showtopic=2375
Przeczytajcie, a potem zagladnijcie nizej

Jak już wcześniej wspomniałem schemat jest jeden, z drobnymi wyjątkami.



Skile 0 - 30 lvla

Staggering Blow - 10 - podstawowy skill ktorego bedziemy używać hohoho, a może i dłużej

Heart Breaker - 5 - przydatny skill

Fatal Blow - 15 - ladowac ile mozna. Podstawa

Concentraion - 10 - podstawa

Bow mastery - Czytaj dalej

Skile 30 - 50

Perfect Evasion - 10 - Podstawa

Mussle cośtam :> - 1 - Podstawa

Wielu uważa, że ten skill jest do dupy i nie ladować w niego. Ja natopmiast uwazam inaczej. Powiecajac 1 skila mamy możwliwość podniesienia o 5 minimalnych obrażeń. Co przy użyciu skila i krytyka daje około 50-100 DMG wiecej. Naprawde warto poświecic 1 punkt na ten skill.

Flammy arrow / Blow up - 5 + 5

Jeśli jesteś Str archerem, albo pure str archerem, to oczywiscie te skile to podstawa twojego bytu. Jeśli natomiast wybrales inny wariant. To warto sie zastanowić, czy naprawde potrzeba nam tych skilli. Osobiscie zadko je uzywam. Blow up kosztuje duzo many. Jedynye dobre zastowowanie jakie znalazlem, to takie, gdy nie mamy juz many aby uzyc staggering blow, lub gdy przeciwnikowi zostalo bardzo malo hp i strzal ze sb nie byl by w pelni wykozystaty

Oczywiscie Starczy ci punktow aby nauczyć sie tej umiejetnosci, ale gdy osiagniesz 54 poziom, bedziesz musial zdecydowac, ktore skile poswiecic, aby nauczyc sie nowych. Ja zrezygnowalem z blowup

BOW Mastery Nie dodawać w to pod zadnym pozorem. To totalnie bezyzyteczny sill ktory wymaga 10 pounktow. Odradzam.

Mozesz jednynie sie go nauczyc jesli jesteś str archerem na 50 lvlu masz blow up na maxa i nie potrzebbny ci SB i HB. Wtedy resetuejesz SB i dajesz w Bow mastery. Jendak na swoja odpowiedzialnosc

Skile od 50 lvla

Jesli dojdziesz do tego stopnia wtejemniczenia, wybierzesz job, to napewno bedziesz wiedzial jakie skile sobie wybrac. Powodzenia


Sprzęt

Tutaj szybko kilka porad

Łuki:

Na początku powinnismy dążyć do tego aby w nasze ręce trafił red tiger. Ma bardzo duży DMG i wysokie OTP. Ulepszać można do woli, ale sugeruje nie przesadzac, jako, ze po 40 lvlu przerzucimy sie na Yeon Lina, a potem na łuk g48 i w końcu g50. Innych łuków g40 i g45 nie polecam.

Armor:

Na początku staramy sie skompletować set g42. Dalej w kolejności Seg g42 +2 Agility i zbroje +3 agility. W dalszej kolejnosci Set g46 i g50


Akcesoria:

Polecam + agility. Na początku przydatny jest trinket maga. Daje dużo MP. Potem można wymienić na Trnket archera. Daje również dużo many i do tego HP. Na silne stworki używamy Trinketa Knighta.

Talizmany:

Jesli jesteśmy przy kasie. Możemy ulepszyć swój sprzet. Jeśli chodzi o broń to tutaj zupełna dowolność. Wszystko zależy od poteb i pieniedzy. Jesli zalezy nam aby zyskać HP to probójemy talizman Steely. Jeśli chcemy OPT to stosujemy Breaktrought. Jesli Szukamy Agi z dodatkiem many to bez wątpienia Decisional. A jesli wygralismy na loretii to dajemy Legendary . Talizmanów Distinct I magical powers nie polecam Mimo ze maja także dobre stetystyki to występuje w nich Int kosztem innych cech.

Zbroje talizmanujemy nastepująco w zależności od potrzeb.

Wersja dla ubogich: Feathery - 2 Hlt; 1 Agi
Mans - 2 Hlt; 1 Str - wersja dla Str Archerów
innych talizmanow 2/1 nie polecam

Wersja dla bogadych: Prideful - zwieksza HP
Glorious - Zwieksza MP
Revenges - Zwieksza Agility i OTP
Despotic - Dla Str Archerów - ziwekszza Str i OTP
innych nie poleam
(kolejność wg użytecznośći)




Taktyka walki

Archer bez trudu może bić twarde potworki. Jako cel wpraw proponuje wiec obrać jedne ze słabszych fioletowych.

Na co zwracać uwage ?

Behead!!! Staraj sie wybierac potwory ktorym można obiac głowe. Jako ze mana to u archera slaby punkt wiec bh jest bardzo wanze. Czasami lepiej grać na czerwonych z beahadem niz na fioletowych bez

Bezipeczenstwo - wybieraj takie miejsca, gdie przeciwnikow jest pod dotatkiem, a zarazem sa oni tak rozproszeni, zeby nie zaatakowali cie na raz. W walce 3 na 1 archer przeegrywa

Party - jesli boisz sie zabijac silne potworki sam, weż ze sobą towarzysza. Leczący mag, drugi lucznik, rycerz, albo wszysty naraz. Bedzie bezpieczniej, ale wolniej





To by bylo na tyle moi kochani. Jak chcecie sie czego ś dowiedzieć to piszzie.

KONIEC

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group