poradniki kalonline ,mapy , questy screeny, sklep Zapraszamy
Najlepsze forum gry kalonline , questy , mapy
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum poradniki kalonline ,mapy , questy screeny, sklep Zapraszamy Strona Główna
->
Poradniki gracza (Archer,Knight,Mag)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Kalonline
----------------
Reklama klikajcie raz dzienie to nam pomoze
Poradniki gracza (Archer,Knight,Mag)
Gildie
Questy
screeny
forum szuka doświaczonych moderatorow
sklep Hanin
----------------
Łuki
Miecze
Laski(Staffs)
Zbroje,spodnie,helmy,rekawiczki buty dla knighta
Zbroje,spodnie,helmy,rekawiczki buty dla Archera
Zbroje,spodnie,helmy,rekawiczki buty dla maga
Wycena
Sklep Naraeha (New)
----------------
Luki
Miecze
Laski
Set dla Archera
Set dla Maga
No i Set dla Knighta
Wycena
Reklamy plx kikajcie
----------------
please click
lol
:D
Propozycje i pomysly
----------------
Propozycje co do forum
Odpocznijmy od kala
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dragonPK
Wysłany: Czw 23:23, 01 Lis 2007
Temat postu:
staty prawidlowe zeby byly duze cryty tp 90 sily 30 agila i hp
effovefek
Wysłany: Pon 5:49, 08 Paź 2007
Temat postu:
Cool, good job, i like you site.
i am wishing you a new clients and be happy with your further projects.
Mark (ex-golden boy:-))
Happytablet
Wysłany: Wto 20:12, 24 Kwi 2007
Temat postu:
Men choice this pills:
Cheap levitra
Cheap viagra
ChaykaGoods
Wysłany: Nie 20:32, 15 Kwi 2007
Temat postu:
We prepare special offer. Bargain sale! Very Low Prices!
Cialis soft tabs
Viagra soft tabs
Order allegra
Buy augmentin
Buy buspar
Buy cipro online
Poencedick88
Wysłany: Wto 10:32, 06 Mar 2007
Temat postu:
Catherine Zeta Jone Throatjob!
http://Catherine-Zeta-Jone-Throatjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1136568
Adpojo68
Wysłany: Śro 4:39, 28 Lut 2007
Temat postu:
Britney Spears Spreading Outdoors!
http://Britney-Spears-Spreading-Outdoors.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1136568
Diddy
Wysłany: Czw 22:04, 27 Kwi 2006
Temat postu: :)
cze nie przejmuj sie mozesz grac bez kodyu kod jest tylko do zmiany hasla
a jak bardzo go potrzebuje to musisz zalozyc maila na stronie
www.hotmail.com
bo kal tylko am wysyla wiadomosci
pozdro Admin
Gość
Wysłany: Śro 17:00, 05 Kwi 2006
Temat postu:
Mi niechce dojsc e-mail z kodem i chyba sobie pogralem;]
Diddy
Wysłany: Nie 22:25, 29 Sty 2006
Temat postu: poradni knighta nie dla noobow
1) W co pakowac i dlaczego :
Sila : dodaje punktow ataku oraz OTP (On Target Points, 1 OTP na kazde ~3 pkt sily)
Zdrowie : dodaje HP, zwieksza ilosc HP dodawanych przy lvl upie oraz zwieksza non elemental resistance (1 pkt na 9 pktow health)
Zrecznosc : dodaje punktow ataku, evasion points (1 pkt na kazde 3 pkt agility) oraz OTP (1 OTP na kazde ~8 pktow agility)
Intelligence i Wisdom nie sa specjalnie potrzebne, na wyzszym lvlu mozna dodac kilka punktow Wisdom zeby wydluzyc czas pomiedzy odpoczynkiem.
2) Statystyki :
*Agility knight (dobry do walki z rycerzami i lucznikami)
sila 90, zdrowie 70+, zrecznosc 50+
*Tank knight (dobry do walki z magami)
sila 90+, zdrowie 90+, bez zrecznosci
Atak maga nie wykorzystuje OTP , nie da sie go wiec uniknac. Dlatego pakujemy jak najwiecej w HP.
W praktyce stosuje sie mieszanke tych 2 rodzajow rycerza, pakujemy do 90 sile , agility do 50 a pozniej mozna podbijac zdrowie.
3) Skille :
Prezentuje tylko te skille ktore sa godne uwagi.
*Wondering Knight
Weapon Mastery - max ( G20 , dodaje +10 OTP +11 min/max atk)
Critical Hit - max (G15 dodaje 80% obrazen)
Lightning Slash - 0 lub 1 pkt (na niskich levelach dosc uzyteczny skill, niestety jego kontynuacje sa malo ciekawe a Stone of Chance do resetu skilli kosztuje majatek)
*Apprentice Knight
Transcendental Blow - max (G5 , to bedzie wasz podstawowy atak przez dluuuuugo)
Defense - max (G15)
Flashing Slash - max (G3 , atak ktory paralizuje wrogow)
Increased Concentration - max (G1 , dodaje +3 OTP przez 15 minut)
*Vagabond Swordsman
Powerfull Upward Slash - max (dmg zalezy od lvlu Transcendental Blow wiec oba nalezy wbic na maksa)
Parry - max (G1 , sluzy do blokowania atakow przy uzyciu miecza 2-recznego , vagabond NIE MOZE korzystac z tarczy , nalezy miec defense aby korzystac z parry)
Rush - max (podbiega do przeciwnika z wielka predkoscia i oglusza go)
Brutal Attack - max (najsilniejszy atak rycerza)
4) Itemy :
*do 40 lvlu
White Sword jest najlepszy (najwiecej OTP, najmniejszy rozrzut obrazen) ale niestety i najdrozszy. Poczatkowo niezlym wyborem jest NPC, bedacy rozsadnym kompromisem mozliwosci/cena. Gdy go niezle podpakujemy i mamy niezle staty (sporo OTP) jest szansa dojechania na nim az do 40 lvlu. Miecz powinien byc z ToI sila badz Expert/Veteran.
Pancerz G42 full set , w miare mozliwosci +2 sila (najlepszy wybor cena/mozliwosci)
Akcesoria - dobrze miec 2 z sila i 1 ze zdrowiem.
*40-50 lvl
Miecz G45 Pattern of Leaf. Maegak to badziew (malo OTP). Po 45 lvlu przy nadmiarze gotowki warto kupic G48 Tresure Sword (dobra mieszanka OTP i sily ataku). ToI Breakthrough do walki z rycerzami/lucznikami Steely przeciw magom. Legendary zalatwia sprawe . W ostatecznosci wysoka sila.
Pancerz G46 w miare mozliwosci, z talkiem Man's (dobry przeciw wszystkiemu), Despotic (rycerz/lucznik) badz Pridefull (mag).
Akcesoria - analogicznie jak dla lvlu < 40. W miare mozliwosci z wyzszymi statami (+4 zamiast +3)
*powyzej 50 lvlu
Giant Sword dobry na wszystko, Revengfull kontra magom (malo OTP, silny atak), Butterfly Shaped kontra rycerzom/lucznikom (duzo OTP).
Pancerz set G50, ktory juz dodaje +4 sily.
5) Konkluzja
Zrobienie dobrego rycerza to MNOSTWO kasy. I czasu. O ile do 35 lvlu idzie w miare pozniej jest masakrycznie. Lecz dla wytrwalych ktorzy osiagna 50lvl okaze sie ze rycerz nie ma sobie rownych i zmiata WSZYSTKO zwlaszcza w wersji z 2-recznym mieczem
I to na tyle. Wszelkie uwagi prosze na PM badz tutaj. Poradnik jest +/- przekladem poradnika Dahmera z forum kalhq.
Pozdro!
EDIT : obiecane skille dzieki dr Serpentowi za co mu chwala po wsze czasy
Vagabond Swordsman
* Name: Powerful Upward Slash
Description: After stabbing the weapon deeply in to the body, lifting up strongly. When making a hit, you get 1 Death Blow Point.
Type: active
Min Level: 50 Grade: 1 Add. Attack Point + 0001 Energy used : 0026
Min Level: 57 Grade: 2 Add. Attack Point + 0001 Energy used : 0028
Min Level: 63 Grade: 3 Add. Attack Point + 0001 Energy used : 0030
Min Level: 68 Grade: 4 Add. Attack Point + 0001 Energy used : 0032
* Name: Parry
Description: By using your weapon, you can parry the enemy's attack. Two Hand Sword must be equipped.
Type: passive
Min Level: 50 Grade: 1 Add. Close Defense + XXXX % Add. Long-range Defense + YYYY %
XXXX: shield_application
YYYY: shield_application / 3
* Name: Rush
Description: Rushing to the enemy and enemy gets stiff instantly. But distance must be more than 60.
Type: active
Min Level: 52 Grade: 1 Instant Stiffness : 0002 Energy used : 0050
Min Level: 62 Grade: 2 Instant Stiffness : 0003 Energy used : 0054
* Name: Brutal Attack
Description: By using the Death Blow Points, Making a Brutal Attack to the enemy. Death Blow Point is needed. Damage increases depending on the Death Blow Points.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Energy used : 0015
Min Level: 56 Grade: 2 Energy used : 0018
Min Level: 63 Grade: 3 Energy used : 0021
Min Level: 67 Grade: 4 Energy used : 0024
Min Level: 70 Grade: 5 Energy used : 0027
* Name: Berserk
Description: Offensive power increases but Defensive power decreases.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Short Range Attack + 0011 % Defense - 0005 % Lasting Time : 60 Energy used : 0215
Min Level: 56 Grade: 2 Short Range Attack + 0017 % Defense - 0007 % Lasting Time : 60 Energy used : 0230
Min Level: 59 Grade: 3 Short Range Attack + 0023 % Defense - 0009 % Lasting Time : 60 Energy used : 0245
Min Level: 62 Grade: 4 Short Range Attack + 0029 % Defense - 0011 % Lasting Time : 60 Energy used : 0260
Min Level: 65 Grade: 5 Short Range Attack + 0035 % Defense - 0013 % Lasting Time : 60 Energy used : 0275
Min Level: 70 Grade: 6 Short Range Attack + 0041 % Defense - 0015 % Lasting Time : 60 Energy used : 0290
* Name: Half Swing
Description: Swing a weapon and attack the front of 180 degree enemies. You must equip two handed sword. You get a Death Blow Point if you hit more than one enemy.
Type: active
Min Level: 54 Grade: 1 Energy used : 0058
Min Level: 58 Grade: 2 Energy used : 0067
Min Level: 62 Grade: 3 Energy used : 0076
Min Level: 66 Grade: 4 Energy used : 0085
Min Level: 69 Grade: 5 Energy used : 0094
* Name: Increase of Critical Hit
Description: Increase the damage of Critical Hit.
Type: passive
Min Level: 61 Grade: 1
Commander
* Name: Force of Defense
Description: Increasing your defense for a while.
Type: active
Min Level: 50 Grade: 1 Add. Close Defense : 0021 % Add. Log-range Defense : 0017 % Lasting Time : 1200 Energy used : 0320
Min Level: 56 Grade: 2 Add. Close Defense : 0028 % Add. Log-range Defense : 0020 % Lasting Time : 1200 Energy used : 0340
Min Level: 62 Grade: 3 Add. Close Defense : 0035 % Add. Log-range Defense : 0023 % Lasting Time : 1200 Energy used : 0360
Min Level: 70 Grade: 4 Add. Close Defense : 0042 % Add. Log-range Defense : 0026 % Lasting Time : 1200 Energy used : 0380
* Name: Call of Defense
Description: Increasing group members' defense. Its effectiveness disappears if another chant is used.
Type: active
Min Level: 51 Grade: 1 Add. Close Defense : 0016 % Add. Long-range Defense : 0012 %
Min Level: 57 Grade: 2 Add. Close Defense : 0023 % Add. Long-range Defense : 0015 %
Min Level: 63 Grade: 3 Add. Close Defense : 0030 % Add. Long-range Defense : 0018 %
* Name: Shield Offense
Description: Pushing away the enemy with the shield. One who gets pushed become faint for a short amount of time.
Type: active
Min Level: 52 Grade: 1 Faint Time : 0001 Energy used : 0079
Min Level: 59 Grade: 2 Faint Time : 0002 Energy used : 0086
Min Level: 64 Grade: 3 Faint Time : 0003 Energy used : 0093
Min Level: 68 Grade: 4 Faint Time : 0004 Energy used : 0100
* Name: Sacrifice
Description: Using you HP to recover the target HP.
Type: active
Min Level: 52 Grade: 1 HP used : 0010 % HP recovered : 0075 %
Min Level: 61 Grade: 2 HP used : 0015 % HP recovered : 0100 %
* Name: Call of Lightning Defense
Description: Increase Lightning defense of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Lightning Resistance + 0005 %
Min Level: 57 Grade: 2 Lightning Resistance + 0008 %
Min Level: 64 Grade: 3 Lightning Resistance + 0011 %
* Name: Call of Ice Defense
Description: Increase Ice defense of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Ice Resistance + 0005 %
Min Level: 57 Grade: 2 Ice Resistance + 0008 %
Min Level: 64 Grade: 3 Ice Resistance + 0011 %
* Name: Call of Fire Defense
Description: Increase Fire defense of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Fire Resistance + 0005 %
Min Level: 57 Grade: 2 Fire Resistance + 0008 %
Min Level: 64 Grade: 3 Fire Resistance + 0011 %
* Name: Call of On Target Point
Description: Increase On Target Point of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 54 Grade: 1 On Target Point + 0010
Min Level: 58 Grade: 2 On Target Point + 0015
Min Level: 65 Grade: 3 On Target Point + 0020
* Name: Call of Physical Attack
Description: Increase the Max Attack Point of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 54 Grade: 1 Close Attack + 0050
Min Level: 60 Grade: 2 Close Attack + 0075
Min Level: 66 Grade: 3 Close Attack + 0100
* Name: Call of Recovery
Description: Recovering group members' HP little by little. Its effectiveness disappears if another chant is used.
Type: active
Min Level: 55 Grade: 1 Recovers minimum of 0012 HP in every 3 seconds
Min Level: 61 Grade: 2 Recovers minimum of 0020 HP in every 3 seconds
Min Level: 67 Grade: 3 Recovers minimum of 0028 HP in every 3 seconds
* Name: Survival Instinct
Description: When remaining MP is 10%, converting MP [Remaining MP * Skill Level * 2] to HP.
Type: active
Min Level: 56 Grade: 1 Converts Remaining MP * 2 to HP
Min Level: 63 Grade: 2 Converts Remaining MP * 4 to HP
* Name: Elastic Shield
Description: Increase the Defense of all member of group instantly.
Type: active
Min Level: 58 Grade: 1 Close Defense + 350 Long Distance Defense + 300 Lasting Time : 15 Energy used : 475
* Name: Revival
Description: Revive one who is unable to fight with minimum health point.
Type: active
Min Level: 59 Grade: 1 HP recovered of Target 3 % MP recovered of Target 1 % Energy used : 0320
Min Level: 69 Grade: 2 HP recovered of Target 3 % MP recovered of Target 1 % Energy used : 0400
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin